Pošlji povpraševanje
Rajski otok, gostinstvo in turizem d.o.o.
Proseniško 88
3230 Šentjur
Telefon:
051 371 570
E-mail: info@rajskiotok.si
Prodaja mobilnih hišk:
041 612 477
POGOJI POSLOVANJA
Zaradi nenadnih odpovedi in s tem oviranjem poslovanja smo morali sprejeti pravilnik poslovanja s katerim opredeljujemo pravila glede rezervacije termina. Rezervacija je potrjena, ko jo pisno ali ustno potrdi naročnik in uporabnik. Povpraševanje se nikakor ne šteje za rezervacijo termina.
Zaradi nenadnih odpovedi in s tem oviranja poslovanja smo sprejeli pravilnik poslovanja, s katerim opredeljujemo pravila glede rezervacije termina. Rezervacija prostora v gostišču je veljavna po potrditvi s strani ponudnika. Ponudnik si pridržuje pravico do zahteve predplačila ali depozita za rezervacijo. Oddano povpraševanje nikakor ni opredeljeno kot rezervacija termina.
PRAVILNIK GOSTIŠČA RAJSKI OTOK D.O.O.
1. Splošne določbe
Ta pravilnik določa pogoje poslovanja in vedenja gostov v gostišču Rajski otok d.o.o. (v nadaljevanju: ponudnik). Z oddajo rezervacije gost potrjuje, da je seznanjen s temi pravili in se z njimi strinja.
2. Rezervacije: Rezervacija prostora v gostišču je veljavna po potrditvi s strani ponudnika. Ponudnik si pridržuje pravico do zahteve predplačila ali depozita za rezervacijo.
3. Odpoved rezervacije
– Stranka lahko rezervacijo odpove brez stroškov do 90 dni pred dogovorjenim datumom.
– V primeru odpovedi rezervacije manj kot 60 dni pred dogovorjenim datumom, se zaračuna strošek rezervacije prostora v višini 10 EUR na osebo, skladno s številom oseb ob rezervaciji prostora, razen v primerih opravičljivih razlogov, kot so bolezen, smrt ali druge nepredvidljive okoliščine.
– Opravičljivi razlogi morajo biti ustrezno dokumentirani.
Pogoji odpovedi poročnih slavij:
– Pri rezervacijah za termine poročnih slavij sprejemamo odpoved do 150 dni pred poročnim slavjem brez povračila avansa.
– V kolikor je odpoved do 60 dni pred poročnim slavjem, avans ni povrnjen in se obračunava rezervacijska taksa, 20 EUR/osebo glede na število oseb podanih ob rezervaciji.
4. Način plačila
– Vse storitve v gostišču je možno poravnati z gotovino ali drugimi plačilnimi metodami, ki jih omogoča ponudnik.
– V primeru predplačila ali depozita se le-ta upošteva pri končnem računu.
5. Obnašanje gostov
– Gostje so dolžni spoštovati hišni red in navodila osebja gostišča.
– V primeru namernega poškodovanja inventarja ali neprimernega vedenja si ponudnik pridržuje pravico do zahteve za kritje nastale škode.
6. Varstvo osebnih podatkov
– Ponudnik se zavezuje k varovanju osebnih podatkov v skladu z veljavno zakonodajo.
– Osebni podatki se uporabljajo izključno za namene izvajanja storitev in ne bodo posredovani tretjim osebam brez soglasja stranke.
7. Končne določbe
– Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe tega pravilnika brez predhodnega obvestila.
– V primeru sporov se stranki zavezujeta reševati nesoglasja po mirni poti, v nasprotnem primeru je pristojno sodišče po sedežu ponudnika.
Datum uveljavitve: 1.1.2023
Kje nas najdete?
Če prihajate iz smeri Celja, potem vas pot vodi mimo trgovskega centra City Center v smeri Plinarne proti Bukovžlaku. Ko pridete do Osnovne šole Blagovna na Proseniškem, pa je ribnik že pred vami. Z avtoceste zavijete na izvoz Dramlje. Pot nadaljujete desno proti Šentjurju in na prvem krožišču (cca 2,5 km) zapeljete desno. Čez približno 1,5 km vožnje ste na cilju. Odprti smo za vse dogovore in želje. Enostavno nas pokličite ali nam pišite in dogovorili se bomo tako, da bo v Vaše zadovoljstvo.